3 stycznia 2012

polityczne rozpoczęcie roku 2012

Bardzo proszę o przeczytanie tego artykułu, jak i o posłuchanie wywiadu z profesorem Uniwersytetu Warszawskiego, którego nazwiska nigdy przedtem nie słyszałam, ale który dokładnie zna sytuację polityczną na Węgrzech. Naprawdę warto!

PS. Sama chciałam o tych wydarzeniach pisać, ale ten profesor jest tak dobry i tak ładnie mówi, że nie mam już ochoty. :D Lepiej go posłucham, mówiąc cały czas "no tak"... Ale oczywiście będę pisać o moim życiu, chociaż w tym momencie moje życie to polityka. Możemy być wdzięczni Orbanowi, bo nigdy lewica nie była tak aktywna i ambitna. >.<

5 komentarzy:

  1. Dialog z dziś:

    M (nie ja): Comment on dit "Bonne Année" en polonais ?
    Michał: Szczęśliwego Nowego Roku!
    M + K: Non!!!
    Michał: Mais si.
    K: M, t'as de la chance que t'as copine de la Hongrie, pas de la Pologne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dialog 2:

    K: Comment ?
    Michał: Szczęśliwego - Nowego - Roku
    M + K : Szeszisziszi uluru
    Michał: Szczęśliwego
    M + K: Sześliweo
    Michał: Nowego
    M+K: Nowego
    Michał: Roku
    M+K: Ro-ku

    Najserdeczniejsze noworoczne pozdrowienia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,10921056,Walutowa_panika_na_Wegrzech__Masowo_wymieniaja_forinty.html?lokale=trojmiasto

    OdpowiedzUsuń
  4. korespondent prasowy :)6 stycznia 2012 17:50

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10922747,Fitch_obniza_rating_Wegier_do_poziomu_smieciowego.html

    nowy artykuł :)

    OdpowiedzUsuń